Meta изпълни обещанието си за въвеждане на NFT (non-fungible token) поддръжка във Facebook. Потребителите в поддържаните региони вече могат да публикуват дигитално колекционерско, което се съдържа в дигиталните им портфейли във Facebook и Instagram.
След свързване на дигиталния портфейл през приложението, те ще могат да имат достъп до NFT през Facebook и портфейла. Компанията предприема този ход няколко седмици след разширяването на достъпа до NFT в Instagram до нови страни.
You can now post digital collectibles on @Facebook and @Instagram ✨ Connect your digital wallet to either app and start sharing your #NFTs today.
Learn more 👉 https://t.co/aH8036aVwX pic.twitter.com/0AuZWHUFsy
— Meta (@Meta) August 29, 2022
Тестовете на NFT във Facebook започнаха по-рано през седмицата. Meta навлиза все повече в NFT зоната въпреки, че пазарът се срина през изминалите месеци. Има индикации за това, че Meta работи върху магазин, в който потребителите могат да купуват и продават NFT.
Full performance of Snoop Dogg & Eminem featuring Bored Ape Yacht Club at the #VMA’s.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) August 29, 2022
междувременно се появи и анимирана версия на NFT от изпълнение на Snoop Dogg и Eminem от музикалните награди на MTV.
Свързани
Създадоха нов метод за съхранение на криптовалута чрез имплантируем портфейл
Крипто и NFT са забранени в Grand Theft Auto Online
Nike създава платформа за дигитални колекционерски продукти